>

18:43

Tänkte lägga in bilder på plagg jag gillar från Gina Tricots nya kollektion, i full storlek. Men det krånglade så det får bli miniatyrer istället.

 
Jeansshorts. Gillar dessa som ju är en lite vidare modell. Personligen är jag ute efter ett par tajta. Jag har inga som passar längre i och med att jag klipper av mina jeans när de är för små, och då blir ju shortsen snart för små också... :P



Gillar att den här trjöjan inte bara är ännu en randig tröja, utan att det händer något mer!



Har länge velat ha en byxdress, men inte hittat någon som sitter så pass bra att jag vill slå till. (Jag är rätt petig.)



Det grövre tyget gör att man känner sig mer klädd.



Detta är faktiskt ett par shorts! Säkert sköna att ha på sommaren, plus att dem är snygga. :)

Tack för mig!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: