>

2011-02-15

Idag blev jag och två av mina kompisar intervjuade av radio (p4) och lokaltidningen i skolan. Det handlade om gymnasievalet. Under intervjun av tidningen var en fotograf med som knäppte tusenmiljoner bilder medan man pratade, vilket kändes lite konstigt, men hela grejen var jättekul! :)

Annars rullar det på som vanligt, förutom att vi har fysikprov och SO-G-prov på fredag. SO-provet kommer vara som ett läxförhör, i och med att det bara är G-prov. Men fysiken, däremot, är svår och kommer antagligen vara betydligt värre än ett läxförhör. Det är kärnfysik. :(

Nu ska jag göra något som jag inte har gjort på väldigt länge: jag ska spela The Sims! :D

Kraam

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: