>

2011-02-12

Jag försöker hitta en kavaj och en blus som jag köpte på Oasis i Stockholm för ett tag sedan, men jag hittar bara onlineshoppar som är utländska. Så ni får väl se någon annan gång. Jag kan ju fota dem...

Jag undrar vilka jag skriver till när jag skriver "ni". Jag menar, är det någon som ens har hunnit se min blogg än? Det finns ju så galet många att man inte kan förvänta sig läsare efter bara några dagar. Men om det nu är någon där ute som läser det här, var välkommen att fortsätta! :)

Jag har ingen aning hur denna lördag ska spenderas. Det är lite sent att ge sig ut på stan nu, man måste vara ganska tidigt ute i och med att affärerna stänger kl fyra. Och jag kan inte åka skridskor på sjön, för det är någon stor tävling på gång. 
Det finns förstås en sak som jag kan göra. Som jag måste göra, rättare sagt. Jag måste sy på hängare på några handdukar. Jag har nämligen en tendens att råka slita av dem när jag torkar mig om händerna. Jag brukar skylla på att jag är extremt stark, men mina föräldrar verkar inte tro att det är det som gör det... :P
Någon annan som råkar ut för det här? Kommentera!

Så snart som möjligt ska jag försöka lägga upp lite teckningsbilder. Jag har inte så många färdiga teckningar som jag vill lägga upp, men det kommer eftersom. Fortsätt att kika in här så får du snart se något jag gjort! :)

Tack o hej.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: