>

21.39

Hej igen!
Har just jobbat matte. Jag gjorde tal som jag inte lyckats lösa i skolan, och jag vet inte varför jag inte klarade av dem då. Jag vet att jag har varit okoncentrerad de senaste lektionerna, men inte SÅ okoncentrerad. De här talen var faktiskt ganska lätta! Men, men. Man har väl sina downs, i alla fall när det gäller matte. :)

Ska strax krypa ner i sängen och läsa Svärdet och spiran: Stormarnas tid, eller så blir det Harry Potter. Jag är ett stort Harry Potter-fan, bara så ni vet. Det är nog tredje gången jag läser serien nu...

Idag har jag gjort nationellt prov i svenska. Det var skrivarfrågan och jag valde att skriva ett bidrag till en antologi om "Ett ljus i mörkret". Någon annan som har gjort provet nyligen? Vad valde ni?

Nä, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Godnatt! ^^
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: