>

Första inlägget!

Bild från liten amatörphotoshoot i källaren :)

Hej!
Välkommen till min nya blogg. Jag har bloggat förut men lagt av, för att sedan börja igen idag. Vi får hoppas att det håller den här gången. Jag älskar att skriva i olika sammanhang, så det finns goda chanser. :)

I min blogg hoppas jag kunna inspirera i fråga om mode, teckning, musik... ja, vad som än dyker upp i mitt huvud!

Jag har fortfarande inte lärt mig hur man lyckas få till en egen snygg design på sin blogg. Jag provade för en stund sedan och gjorde några små ändringar i kodmallen, och det fungerade, men sedan kunde jag inte ändra något mer. :( Om någon har koll på hur man gör, skriv en kommentar så att jag kan göra bloggen roligare!

Till sist vill jag bara säga: Kom snart igen! Ska försöka uppdatera bloggen med lite bilder och annat.

Tusen kramar,

Marie

PS. Glöm inte att komma tillbaka! :D



Bild från en liten photoshoot i källaren. :)


Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: