>

Hemma!

Hallå!
Jag är hemma mycket mycket tidigare än jag brukar på fredagar. Vanligen slutar vi kl tjugo i fyra, men eftersom man fick åka och se skollaget i en finalmatch i hockey, skulle vi inte ha de två-tre sista lektionerna. Men min lärare sa att om jag inte ville åka, kunde jag gå hem och göra något vettigt av tiden. Alltså plugga NO eller matte antar jag, men jag väntar med det tills jag har inspiration. :P Och ja, jag SKA räkna matte i helgen, åtminstone några tal...

Lite senare ska jag kanske fortsätta ett påbörjat Harry Potter-maraton med en kompis. :) Hon är på hockeyn, så det får bli lite senare i så fall...

Vad händer hos er denna fredag? Något trevligt på gång? :D

Nu ska jag kolla runt på lite inspiration på olika modesajter, så hörs vi snart med lite bilder.

Kram
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: