>

Jag hjärta SO

Godmorgon/god förmiddag!

Jag ska fortsätta skriva på en SO-uppsats. En uppsats som jag hållit på med i några veckor nu. Men jag ska bli klar idag eller i början av veckan som kommer. Det SKA jag. Har faktiskt bara själva reflektionen kvar. Den kära reflektionen, ja. Perspektiv, jämförelser, allmänbildning, framtid...
Det är den här reflektionen som får SO att bli ett riktigt pluggämne, i alla fall för min del. Visst, det är nyttigt att kunna se saker ur olika perspektiv och blablabla, men tänk om det bara hade handlat om fakta? Om man bara hade haft G-prov? Det skulle vara ganska nice ändå.

Jag vill gå på bio! Har haft lust med det ett tag nu, och biobegäret brukar vara som störst på söndagar av någon anledning. På söndagar går det ju inte så mycket, så mitt undermedvetna gjorde ett mindre bra val.

Jag låter lite negativ idag! Jag känner mig rätt glad, så jag borde inte låta något dystert genomsyra vad jag skriver här.
Slugrubblat, jag ska faktiskt börja skriva nu. Och efter det: brunch! :)

Hörs senare <3
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: