>

Salut!

Det har gått ett par dagar sen jag skrev sist, men i förrgår var jag tvungen att prioritera pluggandet inför fysikprovet igår (vilket gick bra, btw). Och igår krånglade internet, så jag kunde inte blogga då heller.

Hur som helst, jag skriver nu! Igår kväll tog jag det lugnt med mina föräldrar och ikväll efter middagen ska jag till en kompis och spela wii och lite sånt mys. Stavas det så förresten? Jag har inte så bra koll; har bara spelat det två gånger förut.
Imorgon bär det av till simhallen igen! Ska bli kul. :)

Förresten, jag kom just på att det nog verkar som det bara är jag och mina föräldrar här hemma, och oftast är det så också, men jag har en storebror som går på gymnasiet i en annan stad, så han kommer hem på helger och så... Bara så ni vet.
Jag undrar om det är någon som läser bloggen än. Om jag än så länge bara pratar med mig själv... :P Jag ska kolla statistiken, och sen blir det nog att kika runt på lite kläder på le internet m.m. Kanske lägger upp en bild senare om jag hittar nåt intressant.

Au revoir!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: