>

Internationella Parantesdagen

Goddagens.
Jag satt (fram tills nu) och pluggade fysik och lyssnade på musik (okej, det gör jag fortfarande, men ändå). Nu är det Eminem som som strömmar ut från högtalarna (låter som om jag beskriver värsta discohögtalarna; i själva verket hör jag knappt musiken för vattenkokaren är i gång). Eminem är verkligen bra! Speciellt "Beautiful", som ligger högt upp på min "Bästa låtar"-lista (inte för att jag har någon sådan).
Nu blev jag inspirerad; jag ska göra en lista med några av mina favoritlåtar! Ibland inser jag hur himla viktigt musik är för mig. Den känslan är helt galet fantastisk.
Här kommer låtarna:

* Done all wrong - Black Rebel Motorcykle Club
* Slow life - Grizzly Bear
* Possibility - Lykke Li
* Rosyln - Bon Iver & St. Vincent
* Beautiful - Eminem
* Not afraid - Eminem
* Let me sign - Robert Pattinson
* Never think - Robert Pattinson
* Uprising - Muse
* Somebody to love - Queen eller Glee Cast
* Everytime - Britney Spears
* Try sleeping with a broken heart - Alicia Keys
* Only girl - Rihanna

Kan nog tilläggas fler, men dessa var de jag kom på i brådrasket (jag har inte ens bråttom, men kände för att använda uttrycket). Lyssna på dessa om du inte har gjort det. Speciellt Let me sign, Never think och de fyra första på listan. Let me sign och Never think finns inte på Spotify, så nu går jag in på Youtube och lyssnar och NJUTER! :)

Ha en underbar kväll och dag imorgon, så hörs vi nog på eftermiddagen/kvällen! <33

Förresten, idag är det Internationella Parantesdagen (något jag uppfann alldeles nyss).
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: