>

Rubrik

Generellt är jag en väldigt positiv person, men jag börjar tröttna på den här rubriksrutan nu.

När jag ringde till OKQ8 för att kolla upp hur länge man får ha två hyrfilmer (hittade inte kvittot) fick jag det inte bekräftat att man får ha dem i två dygn, utan att det är ett dygn som gäller! Jahapp, klockan är halv sex och vi måste lämna in filmerna senast sex, om vi inte vill betala för att ha dem ett dygn till. Nej, det vill vi inte, eftersom vi redan betalat 110 spänn(!) för att hyra dem. Så det är bara att lämna tillbaka utan att ha fått se Black Swan än. 55 spänn käpprätt åt skogen. Nåja...

Hur som helst, när jag och mamma åkte och fixade det så åkte vi till Åhlens också för att leta efter några tavelramar (som vi inte hittade). Men på rean där hittade jag ett par brungröna byxor för 49 kronor! :) Brungrönt låter ganska fult, men jag gillar dem. ;D Ska snart gå och prova vad som passar till.

Kramkram

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Roligt att hitta något i alla fall :P

2011-07-18 @ 13:28:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

har du bloglovin? jag såg någonting grått och följer din blogg nu<3 följ gärna mig med :D<3

2011-07-20 @ 05:51:34
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: