>

Rubrik.



Jag ritade häromdagen! Blev riktigt nöjd. :) Fast egentligen borde jag kanske inte lägga upp bilder om jag ändå inte tar med bättre än webbkameran, men jag har inte tålamod att ta fram den "riktiga", braiga kameran (ojoj, vad jobbigt, eller hur?). Jag ska nog ta bättre bilder sen, så att jag gör teckningarna rättvisa.
Använde mig av blyerts mellan HB och 8B + två nyinköpta stompfer. Väldigt bra köp, alltså. Stompfer gör verkligen detaljerna bättre! Köpte 1601 (mkt liten) och 1607 (stor), för er som är intresserade och kan sånt där. Inte för att jag själv kan sånt där, men ändå.

Kramkram!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Maija- sorrybro

Aww, fett fint du ritar! :D

2011-06-08 @ 18:34:06
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: