>

2011-03-04

Idag vid 13-13.30 var jag på bio med fyra kompisar. Var längesen jag var på bio så tidigt på dagen! Vi såg "Trassel" i 3D, och den var riktigt bra! Rekommenderas starkt! :D Jag har aldrig tittat på 3D på bio förut, förutom på Cosmonova på Naturhistoriska i Stockholm för flera år sen. Jag och en av mina kompisar fick ha 3D-glasögonen ovanpå våra vanliga glasögon, haha. Men det gick det med.

Jag borde hålla på med mitt bildarbete nu, för jag vill ha det gjort och slippa göra det på söndag kväll, men jag orkar inte just nu. Det är ett ganska stort projekt som kallas Konsthistoria, som vi har hållit på med rätt länge i skolan. Det skulle egentligen vara klart innan lovet, men nästan ingen hann färdigt, så vi fick lovet på oss.
Hur som helst, jag ska i alla fall börja idag.

Häromdagen när jag var ute och gick med hunden (som heter Saari, btw) hade jag kameran med mig och tog en massa fina bilder. Jag hade tänkt lägga upp några av dem på bloggen, men programmet till kameran krånglade, så jag har inte lyckats än. Men det kanske kommer! :)

Have a nice weekend! (något min lågstadielärare alltid sa på fredagarna, men som det tog lång tid för mig att fullt förstå betydelsen av) :P
Vi hörs senare idag eller imorgon.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: