>

2011-03-06

Har fått hosta. -.- Inte världens värsta, men ändå. Trodde inte att jag skulle bli förkyld nu när jag redan varit det nyss. Man ska ju vara extra motståndskraftig efter att man varit sjuk. Nåja, över till roligare ämnen.

Fast vad finns det att skriva om? Jag börjar med att konstatera några självklara fakta, så kommer jag säkert på nåt. Idag är det söndag. Ja, jag kom på nåt! Idag ska jag göra min bild helt klar och så ska jag skriva en kort faktatext om konstriktningen rokoko och en kort text om en verksam konstnär under den här tiden. Och så blir det nog att gå ut en sväng om ett tag, det är rätt fint väder.

Så, det får duga.

Kram :)

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: