>

Dagens önskeoutfit


Topp, jeans, ballerinas, och ring med små stenar från Oasis, ring med svart sten från Guldfynd by Kenza.

Min nya favoritaffär (som jag bara har varit inne i en gång) är Oasis! När jag var i Stockholm var jag på Oasis London och köpte en blus och en kavaj. Men jag ville köpa hundra andra saker också. De har riktigt snygga kläder som passar mig. :)

I brist på annat intressant att skriva kan jag berätta att jag drömde att jag var gravid inatt. Det var drygt, och jag blev glad när jag vaknade. Jag drömde att jag hade varit gravid ganska länge och att jag och mina föräldrar pratade om att jag skulle bli sen till trumpetlektionen... Sen var jag och mamma i skolan och jag skulle gå upp för en trappa som plötsligt var jättebrant och jag orkade inte lika mycket med min stora mage. :S Och så berättade jag för  min bästa kompis att jag var gravid (som om hon inte hade märkt det).
Nåväl, tillbaka till verkligheten. Vad händer hos dig idag? Skriv gärna en kommentar! :D

Kram.
Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: