>

Helg (men ledig?)



Jag har nyss slagit in några paket till min brorsa som fyller 18 på måndag (fast vi firar honom imorgon). Det här blev jag nöjd med - det har en sån där vikt remsa i samma papper tvärs över - men resten blev rätt fula. Alldeles vinda, typ. Menmen, det är det som är inuti som räknas. :)
Remsan på paketet syns inte för jag fotade med webbkameran... :/

I helgen måste jag skriva klart min so-uppsats om globalisering, och jag har jättemycket kvar! Men jag gör det mesta på söndag; på fredagseftermiddagar sover min hjärna och på lördag ska jag plugga musik, vilket är allt jag orkar med då. Så det blir ett helvete på söndag. Men det klarar jag.

Hej hopp! (Jag var nära att skriva ett rimmande ord där, men jag lät bli) :P
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: