>

Heeej

Jag håller på med en ny teckning! Ett porträtt som jag tänkt lägga ner mycket tid på, inte för att jag strävar efter att det ska ta lång tid, men jag vill göra det bästa jag kan av den. :) Jag har bara börjat än så länge, men det kommer föreställa en skådespelare. BLir lite annorlunda att rita en kille... Men kul!! ;D

Livet är väldigt bra just nu. Bland annat pg a dessa saker:

  • vi har inga lektioner imorgon och jag ska inte vara i skolan förrän elva då jag och en kompis ska jobba lite med ett grupparbete.
  • eftersom jag och en kompis, när vi slutat (kl fyra), stannade kvar och gjorde en labbrapport som nu är ur världen, vilket relulterade i att jag inte tog hem några skolböcker hem (=jätteskönt)
  • det är fredag imorgon
  • det är fest imorgon kväll

Man kan nog dra slutsatsen att jag lever rätt mycket i stunden nu, haha.
Men visst är det så? Visst kan några småsaker göra att hela livet känns perfekt!

Kram. (Och förresten, till er som inte är så glada: det blir bättre! Promise)


Några andra glada

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild!

2011-10-23 @ 18:28:52
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: