>

Rubrik

Tänkte lägga upp ett par bilder på en kjol och en klänning jag köpte på nelly.com för några dagar sen, men det gick inte att kopiera från nelly och jag har inte tid att fotografera dem...

Anledningen till att jag inte har tid är att jag måste göra en franskaläxa. :( Ska skriva något, tror det har med hälsa att göra, typ "vad ska man göra för att hålla en god hälsa?". Kul.

Planerade att lämna datorn och ta itu med skoljobbet halv åtta, och nu slog klockan 19.33, så jag borde kila. Men måste bara säga att det inte är vilken dator som helst jag lämnar, utan min egen dator! I fredags fick vi nämligen våra datorer från skolan! :) Är ingen datanörd direkt, men ändå: hur roligt!? :D

Noo! Nu blev jag på ett sånt galet Nigahiga-humör, och så ska jag gå och plugga franska. :/ (Har du inte gått in på youtube och sökt på Nigahiga - gör det!) Men jag SKA gå ner nu. Klockan är 37.

Puss

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: