>

Anatidaefobi

Min blogg är så tråkig just nu. Blir mest som en slags dagbok där jag skriver kryptiska meningar som ska föreställa mina känslor sådär en ett par gånger i månaden. Men snart är det jul och livet leker nästan! :) Så bloggen kanske får ett lyft.

Idag efter matten fick jag höra att vi inte hade nån engelska efter lunch (vilket jag borde ha fattat eftersom vår lärare är borta hela veckan). Det gjorde min dag! :D Sann lycka, haha.
    Mer då... Jo, jag somnade nästan på biologilektonen. Bokstavligen, inte bildligt talat på grund av att det var en tråkig lektion. Vi såg på en intressant och bra film om natur och miljö och sånt. Grejen var bara den att den var mer än 1,5 timme lång så den tog hela lektionen. Och så har jag sovit fem timmar i natt också. Den lilla detaljen ja.

Anatidaefobi: Rädslan att det någonstans, av någon anledning, finns en anka som stirrar på dig. "Larson!" nr 4, 1990. Hilarious!

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-10-14 @ 08:40:33
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: