>

Ät en pepparkaka - bli snäll (random)

Jag är glad! :D Lite olika anledningar till det:

- Gjorde nationella prov i matte 1c idag, nu när det är över är det i princip jullov!
- Vi har ingen matte imorgon bitti (och inte på fredag heller) så det är sovmorgon till 10.25
- Min hjärna börjar styra tankarna dit jag vill och jag står inte och stampar på samma ställe
- Jag älskar romanser...! ;)

En annan kul grej: några treor (tror jag) som går estet media (antar jag) på vår skola gör en film som nåt slags skolarbete. Den handlar om en skola (och hela samhället) där alla är homosexuella. Det är konstigt att vara hetero liksom. Så kul idé! Den kommer bli episk!
Iaf, de behövde statister, och min kära vän på estet teater tipsade mig, så jag skickade ett mejl och sen var jag med! :) Vi har spelat in tre kvällar i rad sen i söndags och nu är det klart för vår del. Antar att vi får se den efter jullovet nån gång. :)
Jag var ju då lesbisk, och klädseln till den första inspelningen, som var på en fest, skulle vara "festklädd lesbisk". Hmm... Lite klurigt om man säger så! man kan ju ha vad som helst egentligen, men man skulle klä sig efter stereotyper så lite riktlinjer fick vi. ;)
Sammanfattning: en väldigt kul grej och coolt att vara med om en filminspelning med "riktig" utrustning och sånt.

Godnatt <3

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: