>

Hoppas hoppas!

Hoppas hoppas hoppas att min hals har slutat göra ont imorgon! Vill kunna vara med på friluftsdagen och åka skidor!
Jag tror på tillfriskningtekniken att om man verkligen tror på att man ska bli frisk så blir man det. Om man verkligen tror. Detta kanske gäller främst vid allvarligare sjukdomar än en liten förkylning, men man kan väl alltid försöka. :)

Idag när jag kom gående i korridoren stötte jag på min SO-lärare. Hon höll upp handen i en high-five, som jag besvarade, och så sa hon "bra jobbat!". Och sen fick jag reda på att jag hade fått MVG på min SO-uppsats!!! Yesss!!!! :D Jag blev något glad. En liten smula. :)

Jag hade just en tanke på att kolla runt på lite fina kläder och skor på internet och lägga upp några trevliga inspirationsbilder, men kände att nej, jag känner inte för det. Däremot känner jag för att ÄTA! Så goodbye.

Kram
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: