>

2011-03-28

Hejhopp!
Det har varit en trevlig måndag. Vi bestämde hur vår klasströja ska se ut ("Tack för betygen vi vet var ni bor" ska det stå ;D). Mattelektionen gick bra, teatern på elevens val kändes bra och jag har pluggat teknik (ellära). Okej, det sistnämnda är inte direkt störtkul, men jag kände att jag fick koll på saker och ting. :)

Jag vill börja med lite "dagens outfit"-bilder i bloggen. Tror att det är roligare att se på än Önskeoutfits. Det är visserligen kul att sätta ihop såna, så det fortsätter jag nog med.

Jag funderar på vad jag ska ha på mig på balen/vårfesten som vi nior har. Har kollat på klänningar i balstuk, och har hittat två som är riktigt fina. Men jag vet inte, det kanske inte är nåt att lägga ner mycket pengar på. Jag menar, det är ju "bara" niornas bal. Eller vårfest, som det heter på vår skola nuförtiden. Jag kanske skulle ta och titta i några vanliga butiker efter fyndklänningar...

Återkommer kanske med någon bild ihopsatt i Paint. Yay! säger ni.
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsvejs :)

Tack för att du skrev en lite positiv kommentar, det piggar alltid upp :)

Jag besöker gärna din blogg, tycker om den!

Om du vill kan vi byta länkar också? :D

2011-03-29 @ 07:07:45
URL: http://gummistovlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: