>

2011-04-06

Jag googlade bilder på choklad nyss, för jag funderade på att ha nåt sånt i en eventuell bloggdesign. Och när jag satt och scrollade bland alla chokladbilder började det värka i en tand, haha. Som om jag fick karies bara av att se godis.

Hur som helst, jag blir galen på programmet till kameran. Jag kan inte föra över bilder till datorn! Är det någon som kan Olympus Master? Vore suveränt med en förklaring. Det gick på vår gamla dator, men sedan vi börjat använda laptop känner datorn inte av kameran. :(

Det är härligt väder idag! I morse duggade det, men nu skiner solen och det är ca 12 grader. Rekordvarmt för i år faktiskt! Ska snart gå ut med hunden och njuta.

Ciao!

Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tuusen tack för din fina kommentar :D Japp, stompfar skuggar man med, de finns att köpa lite överallt, tex på panduro, & de kostar inte mycket alls :) lovar att dina skuggningar kommer bli jättefina med hjälp utav dom :D hoppas du får en fin helg, kram!

2011-04-08 @ 22:25:12
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: Åh vad roligt att höra! :D tack för dina fina kommentarer, kram!

2011-04-08 @ 22:25:42
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för tipsen och kul att få en kommentar tillbaks! :D Ha en trevlig vecka :)

2011-04-17 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: