>

29e april 2011

Vilken härlig dag! Kunde ligga ute i bikini till och med. Men jag smorde in mig med solkräm i och med att det var typ kl ett - värsta tiden för solning. Men det var lugnt. :)

Det är så fruktansvärt deprimerande varje gång jag kommer att tänka på att jag har en so-uppsats att skriva och kemi att plugga. Min hjärna är inställd på sommarlov redan; jag vill bara skita i allt plugg nu på slutet, men det går ju inte. Jag tror inte att jag får mitt MVG i SO om jag inte skriver en bra uppsats om globaliseringen... :/
Jag får väl bita ihop när jag väl ska sätta igång, helt enkelt. Det jobbigaste är att göra just det, sätta igång. Efter det kan jag nog skriva lite i taget tills fredag nästa vecka då det ska lämnas in. Det ska nog gå.
Nej förresten, det SKA gå. Jag kan, jag vill, jag ska.

Apropå att skriva, jag håller på och skriver en berättelse på engelska. Bara för nöjes skull, alltså. Jag älskar språk och att skriva skönlitteratur. Min yrkesdröm är att skriva en bästsäljare. Jag ser upp till mina egna favoritförfattare, som främst är JK Rowling. Att själv få göra nåt sånt som hon har gjort vore fantastiskt. :D

Förresten, jag behöver tips om var man kan hitta klänningar, långa som korta, som passar till en vårfest ("niornas bal"). Jag har dammsugit butikerna i min stad, undrar om man faktiskt måste åka till typ Stockholm för att hitta nåt.

Varma kramar av en lurvig nallebjörn (wtf) :P

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: