>

Glad påsk!

Jag tror absolut att jag är helt ensam om dagens rubrik alltså...

Det känns faktiskt inte riktigt som påskafton, och det är nog för att vi inte har gjort samma saker som vi brukar göra på påsken. Den infaller ju så sent i år, så det finns ingen snö. Vi brukar nämligen åka längdskidor till en fäbod i närheten av Orsa och fika och grilla korv och hoppa från ett hustak ner i snön... :) Vi är ändå i Orsa och har haft en härlig dag hittills på andra sätt, dock. Vi gick längs en fors till ett litet bad där vi grillade korv och spelade lite kort på en brygga som låg på marken. Längs forsen fanns det värsta vattenfallet, häftigt!

Om det är någon som läser det här, har du haft en trevlig påsk hittills? Hoppas att ni alla har haft det! :)

Jag tror att bloggen skulle bli mycket intressantare om det fanns fler bilder, men jag vet inte vad jag ska lägga upp för bilder. Vill inte lägga ut en massa bilder på mig själv ("så här ser mina porer runt näsan ut i närbild", liksom), men vad mer kan jag lägga upp förutom en teckning då och då? Förslag, tack.

Talk to u l8r
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: