>

Härlig söndag

Har ett litet uppehåll med bloggen som kanske varar i några dagar till. Mest för att jag inte har lust. Det ska kännas meningsfullt, och det gör det inte just nu. Men verkliga livet känns absolut meningsfullt. Det är vår, till att börja med! :D

Men jag måste iaf berätta om min dag. Till skillnad från de flesta andra söndagar har jag haft kläder på mig hela dagen och har faktiskt gjort nåt. Jag var med mina föräldrar på Lager 157 och shoppade lite. :) Mycket trevligt! Köpte bl a en klänning som jag aldrig trodde jag skulle ens prova, men den var jättesnygg! Grönmönstrad med liten halslinning fram, men med helt öppen rygg. Skulle vilja ha den i skolan imorgon, men tillfället känns inte riktigt rätt, hehe.

Kanske hörs vi lite senare ändå.

Kram!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: