>

Öh... okej!



Igår var vi ju på stan, och tillsammans köpte jag och mamma böcker för 25 kronor. Det var fem böcker. Hur går det ihop? Svar: Second hand. Hittade dessa två böcker (3:e och 4:e Harry Potter) för fem kronor styck. Jag blev något glad. :)

Förutom att prova tusentals olika klänningar så gjorde jag en annan sak också. JAG TOG HÅL I ÖRONEN! Jag hade funderat på det i ett par år men inte tagit mig för att göra det. Nu hade jag bestämt mig, men gick bara till frisersalongen för att beställa en tid, för de stängde typ då. Men kvinnan på salongen sa att hon kunde göra det direkt, om jag ville, för det går så fort. "Öh... okej", sa jag och blev nervös. Och det gjorde faktiskt skitont. Men det gick över och var helt klart värt det!

Det är första gången på sjukt länge som jag ser regn. Det spöregnar verkligen ute. Ett vårtecken!

Kram.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: