>

Studenten om tre år?! :o

Idag började skolan! Mitt nya gymnasium har ungefär 1000 elever tror jag, och kring sextio nya elever på natur. Två klasser, jag hamnade i B. NA11B.
Vi började halv tio i morse med upprop och info i aulan (vi slutade dagen typ tolv) och jag var fast besluten (höll på att skriva "I was determined", håller jag på att glömma det svenska språket?) att komma i god tid. Så tio över nio var jag på skolområdet och tänkte liksom "neej, för tidig!" Så medan jag gick mot rätt hus hyperventilerade jag typ, för jag såg ingen annan där och var allmänt nervös. Men så såg jag några killar jag känner lite grann från min gamla skola så jag hade iaf nånstans att gå... :)

Verkar vara en bra klass, NA11B. Hamnade inte med min bästis men vi lär ju träffas en hel del ändå, och så hamnade jag i samma klass som en annan nära vän. :) Satt bredvid trevliga människor i klassrummet och våra mentorer var kul! Det var väl någon som kändes som den där typen som tror att den är lite för bra för en liksom (det brukar ju finnas nån sån i varje klass), men det är absolut för tidigt att döma. ;)

Haha, orden bara strömmade fram här. Men nu ska jag avrunda med en sammanfattning: en bra dag, även om jag har lite blandade känslor. Mest för att man fortfarande inte fått svar på några frågor, typ som "kommer jag passa in?" och "är alla i klassen schyssta?" och så där. Men det kommer väl!

PUSS!
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Climbing Trees

sv: Jag vet faktiskt inte! Tror det blir natur-natur (:

2011-08-23 @ 22:46:36
URL: http://climbingtrees.blogg.se/
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack för kommentaren! ja blyerts är också superkul :) kram

2011-08-25 @ 16:03:17
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Hej tjejen! Håll musen över teckningar och så trycker du på klara teckningar :-)

2011-08-26 @ 14:28:15
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: