>

Trevlans trevlig dag

Idag gick jag upp kvart över sju för att cykla till min kompis strax innan åtta. Och hon var inte hemma. Anledningen? Jag skulle vara hundvakt åt deras två cavalier king charles spaniels! Deras hundar alltså, hehe. Det är en tvååring och en liten valp. SÅ SÖTASÖTASÖTA! Softade mycket med dem i soffan framför tv:n, men jag var ute i trädgården lite också och så tog vi en liten promenad (liten för att jag inte visste vart jag skulle gå, haha). Det är rätt krångligt att gå med två hundar samtidigt faktiskt. Hade aldrig gjort det förut. Men man känner sig ändå lite stolt, typ "här kommer jag med två hundar!". Haha. ^^

Annars då? Jo, jag träffade min kära vän som varit på läger (Juniorlandslaget i blåsmusik)! Blir Stockholm med henne och våra mommies på onsdag. :D:D:D

Förresten, här kommer några bilder från då jag var i min kompis sommarstuga!






Nuvarande facebook-profilbild!


Profilbild som står på tur, hihi.

PUSS.

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

fin bild:)

2011-08-09 @ 20:35:04
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack så mkt! :)

2011-08-16 @ 19:49:55
URL: http://sagacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: