>

Glömmer alltid att fylla i detta fält

Hejhej.

Jag har ont lite ont i halsen och könner mig hängig, så jag har gosat ner mig i sängen för att ta det lugnt ett tag. Jag var okej i morse, men fick mer och mer ont i halsen under dagen... Nåja, det är inte så hemskt. Låt oss byta samtalsämne (eller skrivämne kanske passar bättre) till något roligare.

Få se... Vad finns det för roligt att skriva om idag? Jag fick G på G-provet i SO, men det är inget jag går runt och hurrar över eftersom det var helt väntat. Alla i klassen fick G. Jag är nyfiken på att få höra vad min lärare tycker om min uppsats! Hon har skrivit ut den och ska ta hem den. Jag får hålla ut i några dagar till.

Igår (eller var det i lördags?) satt jag och ritade. Fick bara lust att ta fram asken med pennor i olika hårdhetsgrad och anstränga mig lite. Dock gick det rätt snabbt att göra en någorlunda färdig bild, så innan jag eventuellt lägger upp den ska jag nog jobba lite mer på den. :) 

Nu ska jag gå in på lite bloggar och inspireras! ^^

Puss
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: