>

Je m'excuse

Det har uppstått ett litet problem. Tänkte fixa ny bloggdesign med hjälp av en blogghjälpsida (blogghjalp.se), men den nya designen blandades ihop med den gamla så det ser helt knasigt ut. Jag har försökt ordna det, men jag orkar inte hålla på, så nu får det vara som det är för ett litet tag.

Hur somhelst, sommarfesten hos min morfar var jättelyckad. Det var väldigt trevligt! :) Till och med Idoltävlingen (vi gjorde det dock inte som en tävling utan hade bara roligt) var kul! Mamma och hennes syrra gjorde en sketch - jag GRÄT av skratt. Mina två kusiner jobbar båda på en städfirma och de hade gjort en skitkul text och dans till YMCA-melodin. Och mina småkusiner var jättesöta! En dansade lite lugnt till en stillsam låt och det var inte dansen som imponerade utan känslan. Hon blundade ibland och levde sig in verkligen. Hennes syster målade live och mina andra småkusiner, två bröder, dansade (och sjöng lite grann) till Popular. :D

Anyway (kände att jag behövde byta ut "hur som helst"; jag använder det ordet rätt mycket) :P

Kram
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: