>

Rubriksångest!

Denna regniga dag har hittills spenderats så här:

1. Gick upp rätt tidigt (i min värld: ca 10.55) och sa hejdå till brorsan som ska vara hos kompisar i Sthlm i helgen. (åt frukost såklart)

2. Surfade runt på l'internet.

3. Jag och mamma rensade gamla teckningar som jag och min brorsa gjort (de flesta var mina, dock). :) Jag gjorde väldigt intressanta teckningar, nästan groteska ibland haha.

4. DANSADE! Hur kul som helst; när jag shakar loss i vardagsrummet till Madonnas "Hard candy"-skiva är jag som lyckligast. Jag blev helt överväldigad (och genomsvettig) över hur mycket jag älskar att dansa! :D

5. Vovven kom ner från sin sovkudde i sovrummet. Klockan två. Hon vill inte gå ut och gå när det är ruggigt väder... Men snart måste hon! :) <3 ÅÅh herregud vad jag älskar henne! Mer än vad som är möjligt!

6. Bloggar.

7. Ja, vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Förresten, igår kväll cyklade jag och brorsan till OKQ8 och hyrde två filmer, The Rite och Black Swan. Ikväll blir det att se Black Swan och igår såg vi alltså The Rite. Den var jättebra! Verkligen, SE DEN. Men varning: lite läskig också. Jag blundade bitvis. Men det är ett skitbra slut (ska inte avslöja något...). :D
Någon som har sett den? Vad tyckte du?

Ha en bra dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: