>

Svett, England och Monopol

Haha, jag gav det ett försök. Tänkte nämligen ligga på ett skynke och sola ute i trädgården, men efter en stund höll jag på att smälta bort! Svettades ihjäl! Så jag gick och tog en kall dusch istället; behövde ändå tvätta håret.

Hur som helst, vid fyra-tiden ska jag vara med min kompis som åker till England på måndag morgon, så det blir sista gången jag ser henne på tio dagar. :(

Min familj och jag har fått Monopolfeber! Det går, liksom The Sims, i perioder, men nu var det riktigt längesen jag spelade Monopol. Flera dagar den här veckan har vi spelat, och strax ska jag utmana min bror (som för övrigt har krosssat mig de senaste gångerna). :)

Kraaaaaaaaaaaam!!!!

Update: Förresten, nu har min design ordnat till sig - av sig själv. Skönt!

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Englad verkar nice<3

2011-07-15 @ 08:48:45
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: