>

This day turned out great!

Den här dagen började med att jag vaknade sent, åt frukost framför tv:n, tittade på tv, tittade lite mer på tv och tittade på tv. Bland annat något skönhetsdrottnings-program på TLC, där små tjejer från typ till tio år sminkar sig, sprejar på solbränna... Hur som helst, ganska underhållande. Lite sjukt, dock.
    Och det här "Cake boss" är riktigt kul. :) Ett bageri där de gör helt galna tårtor! Avslutade med Gossip girl och sen kände jag bara "usch!". Behövde verkligen göra något. Så efter att ha släpat mig uppför trappan och suttit en stund kom jag på att jag skulle sticka ut och springa! Så det gjorde jag, i rosa magtröja och träningsshorts. :) Rätt skönt, fast min hund var ganska seg... Kanske berodde på värmen.

Hur som helst mår jag prima nu! Innan middagen ska jag packa lite grejer för imorgon bitti åker vi ner till Bålsta på sommarfest hos min morfar. :D Då får jag träffa mina små söta kusiner!

Nu tror jag att jag ska måla mina tånaglar orangea. :)

Kramkram.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: