>

2 juni 2011

Jag har sovit 18 timmar sen halv tre igår eftermiddag! Ändå är jag ganska seg... Men så blir det ofta om man har sovit jättelänge.
I tisdags kväll tältade min klass vid ett badställe. Hur kul som helst var det, och jag upptäckte faktiskt några nya personligheter hos klasskompisar! Hur som helst blev det ganska sent, halv sex la ag mig i tältet ungefär. Men innan dess hade jag inte varit trött alls (eller okej, antagligen helt utmattad, men jag kände mig superpigg!). Blev ungefär 3,5 timmars sömn.
Jag badade i tisdags kväll! :D Mycket kallt i vattnet, men väldigt roligt. Årets första dopp. Dock kan badet vara en del av anledningen till att jag har ont i halsen nu... Det suger hårt, menmen...

Jag var ledig igår i och med övernattningen, och nu väntar en ledighet fram till tisdag nästa vecka! Blir skönt att ta igen sig, även om jag har gjort det rent sömnmässigt. Har varit så galet mycket de senaste veckorna, och nu när jag slappnar av slår det väl tillbaka lite, men snart är jag i topp igen!

Hörs nån gång ;D

Just det, glömde skriva vart kläderna jag lade upp bilder igår kommer ifrån. Kollade runt på Ginatricot.se
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: