>

9 juni 2011



Ser ni min lilla outfitbild på displayen? :)

Jag känner att jag vill lägga upp fler bilder i bloggen! Typ outfits. Ska försöka ta mig tid att göra det då och då, för jag menar, det är faktiskt inte speciellt kul att läsa en bildfri blogg om den inte handlar om nåt väldigt intressant...

Hur som helst. Idag hade niorna klasskamp och avslutningslunch. Klasskampen bestod av olika stationer. Vår klass började med en station där fem ur klassen skulle cykla så långt som möjligt på en planka. Gick okej. Och så var det en där man skulle kasta bollar genom hål i en playwoodskiva, vilket vi sög på, hehe. Men vi hade bäst tid på en annan uppgift, iaf. Vi kom näst sist sammanlagt, men sen hade vi en annan kamp också. Stafetter och slutligen "den legendariska dragkampen". Vår klass vann alla dragkamper vi gjorde (stolt, haha)! Så vi kom delad etta sammanlagt.

Okej, nu vet ni mitt livs historia! Men jag tänkte ändå inte lämna ämnet 9a. Efter idag kände jag liksom "fan, att vi måste lämna klassen nu". Fan.

Kram
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maija- sorrybro

Sv; Aaaw tack så mycket söta du! :D Allt bra? :)

2011-06-09 @ 21:31:42
URL: http://sorrybro.blogg.se/
Postat av: Maija- sorrybro

Sv; ah okej! :) Haha våran design har en annan (Gabby) som också är med i bloggen gjort.. Så tyvärr vet inte jag hur man gör ;) :/ kram!

2011-06-09 @ 21:35:40
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: