>

Jag är såå påhittig när det gäller rubriker

Idag, efter att vi slutat supertidigt efter körövningen, åkte jag och en kompis på stan. Köpte faktiskt lite grejer! Två, närmare bestämt. Ganska ofta när jag är på stan köper jag inte något, för jag är så noga, vill inte lägga pengar på kläder som inte känns 100 %...

Hur som helst, jag köpte två klänningar. Ett militärgrönt fodral (tänkte beskriva texturen på den, men jag kommer bara röra ihop det för er) på H&M och en lång(!)klänning på Indiska. Visar bild. Ska nog fota mig med dem på, så man ser hur otroligt snygga de är! :D

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Maija- sorrybro

Sv; Haha tack så mycket, din header var jättefin, tagit de två bilderna själv? :)

2011-06-08 @ 20:06:41
URL: http://sorrybro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: