>

Jag har börjat ogilla den här rubriksrutan



Tjoflöjt!

Största delen av dagen har spenderats hos en kompis (och hennes nya spaniel-valp!). Vi fortsatte vårt Harry Potter-maraton, som hållit på sen i höstas, eftersom vi bara orkar se en film varje tillfälle... :) Idag såg vi sjätte.
Egentligen hade vi tänkt cykla Hosjön runt (det namnet känner du nog bara igen om du bor i Falunstrakten, menmen) vilket är 9,1 km. Vi tänkte ta med oss mat och bada längs vägen... Men det var inte så jättevarmt och det var molnigt, så vi tar det någon annan dag. Det måste absolut göras! :)

Örhänget på bilden tagen av min mycket proffsiga webbkamera är ett av paren jag fick i examenspresent av morfar och mina föräldrar. :D

Puss
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: