>

The last tuesday... BAMBAMBAMBAAAA!

Hej hopp!

Idag var sista riktiga skoldagen i min grundskoletid... Vi måste inte gå i skola mer nu. Inte för att jag har planer på att inte börja gymnasiet direkt. ;) Men ändå.

Å vad jag är hungrig!! Var ett tag sen jag åt; har varit och haft brassavslutning, där jag spelade trumpet. Det gick jättebra! :D

Jag känner att jag byter ämne väldigt mycket här, men jag kommer på nya saker hela tiden. T.ex. att ä-tangenten krånglar, för det är nån smula eller nåt under den. Hmm..

En till sak! Imorgon är det egentligen friluftsdag, men vi som är med i kören (och andra som ska uppträda på skolavslutningen också, för den delen) ska vara i skolan och öva öva öva. Det kören ska sjunga är "För kärlekens skull" (är det så den heter?), "...åh det e skönt när mitt stockholm e grönt...!" (vad den nu heter) och "Somebody to love" (där kunde jag namnet, iaf). På Somebody to love ska jag och en kompis sjunga solo, vilket ska bli jättekul! :D

Tack och adjö.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: