>

Orange, leopard, blå, sko

Nä, jag vet inte vad jag ska skriva. Det får väl bli om vad jag har gjort hittills idag. Jag kan berätta att jag har varit på stan på eftermiddagen. :) Var där med en kompis som jag inte sett på hela lovet, så det var kul! Det är världens rea nu ju. Köpte en bh på H&M för 75 spänn (axelbanden är avtagbara och den är leopardmönstrad i brunt och svart). :D

Har inte så mycket mer att säga... Förutom möjligen att jag fixade naglarna idag. Använder numera poleringsfil innan jag målar... Intressant va? Hur som helst så har jag nu orange naglar! Jag är inne i en period då jag vill ha blått och orange på mig (inte för att jag har så många grejer i de färgerna). Jag köpte en klarblå kavaj på Zara i Split! :D

Förresten, om du gillar skor, kan jag rekommendera Split. Fullt av skoaffärer! Såg typ fyra par som alla var "the shoes of my dreams", men alla hade skyhög klack och gick inte att gå i. Man känner liksom hur hälsenan förkortas för varje steg och det gör jätteont. Så jag köpte dem inte, såklart. Men jag drömmer fortfarande... :)

Kramkram.







Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: