>

"Dagens"

Nu har jag blivit inspirerad igen! Jag ska börja med något jag kallar "Önskeoutfit" här på bloggen. Dvs jag sätter ihop en utstyrsel med bilder på kläder jag skulle vilja ha på mig från olika märken och butiker jag hittar på nätet.



Tunn blus från Gina Tricot, grå leggings från Gina tricot, armband från Gina Tricot och skor från Jeffrey Campbell.



Tro bara inte att inte är glad över de kläder jag redan har; jag tycker bara det är kul att drömma. :)

Idag hade jag solglasögon-premiär för i år! Satte i linser så att jag kunde sätta på mig de kära solglajjorna (säger man så?) när jag och mamma tog en långpromenad. De inger en känsla av vår, liksom. Och våren är något jag längtar efter just nu. Jag tycker mycket om vintern, men i år har den varat så himla länge. Håller ni med?

Vi hörs kanske lite senare! Kram

Postad i: Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: