>

Good morning sunshine

Jag är 98-procentigt säker på att vi inte ska ha första lektionen idag. Nästan hundra på att vi har sovmorgon.

Hur som helst, jag tänkte passa på att slänga in ett inlägg när jag ändå kollade mitt schema på internet... Frågan är bara vad jag ska skriva. Just det! Jag kan ju berätta att på onsdag morgon ska jag till Jönköping. :) Någon där ute kanske är bekant med ordet Framtidspiloterna. Det är ett alternativ till vanlig prao i nian, och går ut på att man i grupp ska marknadsföra ett företag. I höstas hade jag det som prao, och nu är det en mässa i Jönköping där vi ska presentera Framtidspiloterna. Det startades för första gången i min stad, och jag tror att det var på min skola, och därför är det vår (ex)-syokonsulent och två elever (jag och en annan tjej) som presenterar. Vi är där mellan onsdag och torsdag och vi får sova på hotell. :D

Lägger upp ett par bilder på vad jag höll på med igår kväll, i brist på annat intressant att publicera.




Jag målade på riktigt akvarell-papper för första gången igår. Fick lite inspiration från mammas gamla bok om akvarellmålning... (obs, det ska föreställa två potatisar, om det inte syns) :P

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: