>

Ledig!

Hej,
har inte bloggat på ett par dagar nu. Jag har inte känt att jag har haft något som är det minsta intressant att skriva. Men idag kan jag nog komma på några saker! :)

Till att börja med: jag har studiedag idag! Hurra! Jag sov länge och har suttit på vår trapp som går från altanen till trädgården. Det var varmt.
Vad mer då? Jo, jag och min kompis fick tillbaka en SO-uppsats igår och... vi fick MVG!! :D Vi hade inte förväntat oss det, eftersom vi hade haft så lite tid på oss att skriva. Vi hade gjort en tankekarta i skolan och sen satt vi i-jag skojar inte-fem timmar i sträck hemma förutom en promenad med hunden för min del. Det blev ganska mycket flum men tillslut hade vi satt punkt på den sista meningen. Snacka om glad överraskning vi fick sen. :)

Jag vill lägga upp bilder på blusen och kavajen som jag skrev om för ett tag sen, och så bilder på ponchon jag köpte häromdan. Vi får se om det händer idag...

Nu måste jag ge mig ut på promenix med min älskade Saari. Kanske sätter i linser så att jag kan ha solglasögon...

Kram
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: