>

RINGAR!


Ringar från H&M, ca 40 kr.

Hej igen!
Nu var det ett litet tag sen jag skrev.. Det har helt enkelt inte blivit av. Jag har inte känt för att sätta mig vid datorn, helt enkelt.
Hur som helst, jag ska göra en snabbstädninga av rummet, för en kompis kommer över för att beta av ännu en film i vårt Harry Potter-"maraton". Det blir nog bara att lassa in alla kläder som ligger överallt i gästrummet intill, hehe. ;)
Ovan ser ni sex ringar jag köpte på H&M idag. Har velat ha ringar länge nu. Ska kanske pensla med genomskinligt nagellack så de håller färgen... Var på stan med en saknad kompis som jag inte träffat på länge, så det var skitkul att träffa henne igen! :D

Nu måste jag kila. Kram.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: