>

Å en sån underbar mooorgoon...

Ahh, härliga måndag! Och tisdag; imorgon är sista riktiga skoldagen i min grundskoletid. Weird. Vi övernattar nämligen med klassen imorgon kväll, så därför har vi ingen skola på onsdag. Torsdag - måndag är ju alla lediga och sen är det bara sista veckan kvar, och den räknas liksom inte. ;)

Det var verkligen ett tag sen jag skrev här sist. Har inte haft lust... Jag tror inte att jag skulle bli en bra känd bloggare eftersom det då kan vara bra att uppdatera nån gång också. Menmen, jag bloggar när jag känner för det, och idag känner jag för det! :D

Förresten, jag fick tillbaks min senaste SO-uppsats för ett tag sen, och jag fick MVG! ;) Det betyder att jag har ett självklart MVG i slutbetyg! :D

Ska snart gå på hundpromenad med min brorsa, men medan jag väntar på honom tänkte jag lägga upp lite inspiration eller liknande. Vi får se vad det blir. ;D

Hörs! :*

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: