>

Finally!!

Hej, det var ett tag sen! Har haft mycket att göra. Skola, konsert m.m. Men för tillfället är jag fri. För ett par timmar sen skrev jag nämligen klart min so-uppsats om globalisering! :D Jag ska läsa igenom och så innan min lärare får den, men annars är jag alldeles klar.

Jaha... Mer då? Jo just det, idag sprang jag 6,6 km på gympan, dvs sex varv runt en 1,1 km lång slinga. Jag trodde inte att jag skulle klara mer efter fyra varv, men det gick såklart. :) Det är faktiskt jobbigare att springa samma varv om och om igen än att springa en enda lång runda...

Vi hörs kanske imorgon. :) (andra delen i matte-nationella, yay!)

Kram
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: