>

Frisk i hågen

Det e dags för fredagsmyyys!

Hej hopp. Sitter hemma och tar det lugnt.

Fredag betyder matte som sista lektion, vilken slutar kl 15.40. Det var ingen bra mattelektion för min del, kan jag säga. Ack, ack. Noll koncentration. Bristningsgränsen var nära. Antagligen mest för att jag hade absolut ingen näring i kroppen (vilket behövs för att jag ska orka tänka ordentligt).

Menmen, nya tag! Frisk i hågen! (Säger man så?) Hej faderuttan bing bång! (Dessa fraser har som syfte att symbolisera personen i frågas vilja att gå vidare och lämna skitmatten bakom sig för ett slag.)
Ikväll blir det fredagsmys hos en kompis. :D Förhoppningsvis får vi tag på Sex and the city 1 och 2 att nörda framför.

Kram

Ja, just det, fick ett sms där det stod att min klänning från ellos.se finns att hämta ut nu. Tjoho! :D:D
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: