>

Lördag 14e maj

Klänningen från Ellos som jag hämtade igår passade faktiskt rätt bra!! När jag precis tagit på den tänkte jag typ "nooooo", men sen insåg jag att om man stramar åt den lite vid halternecken så att midjan kommer lite högre upp, sitter den jättefint! :) Så den blir det! Nu är det ur världen iaf.

Nu är det bara hälsodagbok, bildanalys och no-uppgift som ska göras färdigt. Ja just det, och så några detaljer på so-uppsatsen också. Hurra.
Men hur som helst, jag är glad ändå. Till att börja med är det lördag och det är dessutom inte många "riktiga" skolveckor kvar.

Jag får en känsla av att jag kanske låter lite anti när det gäller skolan här på bloggen. Jag är visserligen anti skoljobb som man måste göra hemma och som hänger över en, men annars är jag lite av en "pluggtyp". Att plugga och att gilla att plugga behöver inte nödvändigtvis hänga ihop. ;)

Kram <3
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: