>

I'm in love though I don't dare

Kom hem från tandläkaren för en stund sen. Hade tid kl åtta. Jag. Är. Trött. Men jag kommer antagligen misslyckas med att somna om, för jag är ändå för rastlös för att lägga mig i sängen igen.

Igår gav jag och min kära vän oss iväg till grannstaden Borlänge och den enda anledningen jag åker dit är alltid Kupolen. ;) (Inget undantag den här gången.) Det var jättekul! New Yorker har öppnat där också, och därifrån kom jag ut med två nya tröjor. :)
Hade på mig en stickad, randig-i-olika-färger magtröja! Den är inte gjord för att vara en magtröja, men det är så att min mammas mormor stickade den här tröjan till mamma när hon fyllde åtta år. Det förklarar hur pass långt ner den går på mig, hehe. Men den var iaf jättesnygg. :D

Tillbaka till mitt extremt intressanta tandläkarbesök. Det var bara en koll (mina tänder såg bra ut), och först tog tandhygienisten kort på tänderna. Ni vet, man sätter in en grej på ena sidan av munnen och så ska man bita ihop. Nån som håller med mig när jag säger att det gör sjukt ont? Det var helt galet, jag trodde inte jag skulle klara av det, seriöst. Typ värsta jag känt! :O

Kram
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! :)



Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt plagg från nelly.com!



Kika gärna in om du vill vara med :).

Tävlingsinlägget hittar du här:

http://svettlukt.blogg.se/?tmp=01143716



Kramar Bea :) !

2011-11-01 @ 15:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: