>

In my pyjamas at 17.20


En teckning jag håller på med. Är inte helt klar, men nästan, så snart ska jag försöka få upp en bra bild på den! (Och ja, det är meningen att den ska vara lite orealistisk i proportionerna.)

Häromdagen när jag var på stan hade jag lite tid över innan bussen kom, så jag gick in i en av de roligaste butikerna i stan, konstnärsbutiken AQUA! :) Diskuterade knådgummin med kvinnan i butiken (haha) och så tog hon fram ett gummi som bara legat och skräpat i butiken länge. Hon sa att jag kunde få det (hurra!). Jag lovade att avlämna rapport om hur det fungerade, och så gick jag till bussen ett knådgummi rikare. :)
Provade det för första gången idag, och jag lyckades ljusa upp lite mörka partier (det är typ det knådgummin gör, man kan dutta dem mot papperet så fångar de upp blyerts och annat). Men det märktes att det var rätt gammalt, för det var inte ett hallelujah moment direkt... Det blev lite märken och sånt. Men nu har jag provat åtminstone!
Postad i: Teckningar Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Lina- my art & my life

Den kommer bli supersnygg! :)

2011-11-23 @ 12:05:44
URL: http://shiiwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: