>

onsdag wednesday mercredi

Jag sitter med matten och har fastnat. Det gick faktiskt bra först, men nu behöver jag hjälp, så jag tänkte fråga pappa när han kommer hem, vilket han borde göra snart. Så jag tog en liten paus i form av dreglande på kandeeshop och marabou (ni vet, man äter men tycker knappt att det är gott, det är liksom bara för att... inte bra haha).

-avbrott i form av matte-

Så, nu har jag fått hjälp. :) (Även om jag har mycket mer att göra.) Kan ni förstå: idag när jag kom till lektionen tänkte jag att idag ska jag göra de sista talen på kapitel 2 och så diagnosen, och sen börja på kapitel tre nästa gång. Men nej. Nej nej. Vår lärare säger att vi ska göra lektion ett och två tills imorgon. (Vi har en planering över vad vi ska göra varje lektion/hemma om man inte hinner.) En lektion är ofta omkring 15 tal...
    Sammanfattningsvis: jag har mycket att göra. Så varför sitter hon där och skriver i sin blogg som typ tre personer läser? tänker du. Det undrar jag med.

Kram.

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: